Sunday, January 8, 2012

birds and nature

collage cards





29 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. gorgeous cards - beautifu collages!!!

    ReplyDelete
  3. These are gorgeous inspiration! I just love bird themes.

    ReplyDelete
  4. Ooooooh, die sind alle wieder soooooooooooo schön geworden, da ist es einem schon richtig nach Frühling!!!

    ReplyDelete
  5. Wunderschönes collage karte meine liebe Viola- ich liebe deine vogel motifen, und alles du in jeder karte gesammelt hast und so lieb susammengesetzt hast- die sind fabolous- und in so schöne tonen, süsse- du hast wirklich sehr kreative geworden dieser wochenende :) und viel spass gehabt-ich sehe dass die alle mit liebe gemacht sind.
    Jetzt ist es dunkel hier-so ich wünsche dir einer gemütlisches abend liebste freund.
    Viele knus, und menge küsse- und liebe grüsse.
    Dorthe

    ReplyDelete
  6. Das sind umwerfend schöne Karten geworden, Viola

    ReplyDelete
  7. I like thise designs very much!!!!!

    ReplyDelete
  8. Geile Kärtchen Viola! Ich lach mich grad schlapp wenn du siehst was ich heute gemacht habe weisst du warum :)
    liebe Grüße Xela

    ReplyDelete
  9. Those are some very beautiful cards! Thanks so much for sharing...
    Hugs,
    Beth P

    ReplyDelete
  10. Beautiful. Love birds and botanical s.

    ReplyDelete
  11. Dear Viola you have such a wonderful collection of bird and botanical images. These collaged cards are very beautiful and I never tire of seeing these. The first two are especially appealing.
    Enjoy your creative time this coming week.
    Very warm wishes,
    Suzy

    ReplyDelete
  12. Gorgeous, I love birds and these are fantastic. Tracy x

    ReplyDelete
  13. So amazing, Viola! I love each and every one :) Love those birdies :)
    Hugs

    ReplyDelete
  14. I just think these cards are beautiful.
    Can't wait to see more.
    Judy

    ReplyDelete
  15. Nature makes me feel peace Viola, and your cards do the same!
    xoxoxoxo
    Hugs,Patti

    ReplyDelete
  16. These cards are just beautiful. Love the botanical and bird theme and the vintage style is my favourite.

    ReplyDelete
  17. Hach Viola die sind mal wieder traumhaft schööön.
    Ich bin mal wieder hin und wech.

    ReplyDelete
  18. Hello Viola
    I Simply Adore All of these! Birds and Botanicals , Just Gorgeous Combination!
    Have a Wonderful Week!
    Hugs
    Jill

    ReplyDelete
  19. Viola, I love them all:))

    xox
    Guriana:)

    ReplyDelete
  20. Viola, erstmal vielen Dank, dass Du meinem Blog folgst. Deine Sachen sind für mich das absolute "eye candy" und ich fühle mich richtig geehrt, dass Du Dich für meine Arbeiten interessierst! Ich besuche Dich fleißig und fühle mich jedes mal auf's Neue inspiriert und motiviert! Vielen Dank dass Du uns diese wunderschönen Dinge zeigst! Liebe Grüße Manu

    ReplyDelete
  21. Gorgeous! Love them all!

    ReplyDelete
  22. Du hast wieder ganz zauberhafte Collage-Karten kreiert, liebe Viola! Da sind schon der Frühling im Anmarsch, wie schön!
    Ganz viele liebe Grüße
    Julchen

    ReplyDelete
  23. Oh my! They are all so wonderful! I adore art on print, and your layers and choices all work so well! I especially love the bird one!
    Hugs,
    Terri

    ReplyDelete
  24. I really love these cards, the use of the tags is a great idea. I'm new to this craft and I am happy to have found your inspirational blog.

    ReplyDelete
  25. Gorgeous cards Viola beautifully made Hugs Elaine

    ReplyDelete
  26. I adore your art!!! It"s amazing!!!

    ReplyDelete