Monday, December 19, 2011

illusion

collage on tree bark

24 comments:

  1. Hallo,


    wunderschön, sowie fast alles auf dieser Seite. Ein riesiges Lob es sit immer wieder ein Inspiration für mich.

    DANKE

    ReplyDelete
  2. Wonderschoon......ook je blog!!!

    Mooie kerstdagen..

    groetjes Fia

    ReplyDelete
  3. Absolutely stunning,dear Viola and your new header is beautiful.
    Merry Christmas to you and your family.
    Hugs,
    Marie

    ReplyDelete
  4. Beautiful as always!
    Wishing you a wonderful Christmas and a New Year full of Joy and Happiness!
    hugs Lynn

    ReplyDelete
  5. Happy Christmas to you Viola! Like always your creation is just wonderful!

    ReplyDelete
  6. Dear Viola, the bark looks fantastic as background for your wonderful collage, hope that you and your family will have a wonderful Cristmas time together.
    Merry Christmas and a Happy New Year.
    Hugs Anni

    ReplyDelete
  7. Love the bark your beautiful collage is mounted on - such a contrast!
    So beautiful!
    Blessings to you at Christmas,
    Suzy

    ReplyDelete
  8. словно Ангел... Очень красиво! У вас необычная чистота в работах!

    ReplyDelete
  9. So beautiful! Love the contrast in textures and colors.

    ReplyDelete
  10. just so beautiful Merry Christmas

    ReplyDelete
  11. This is just gorgeous, liebe Viola!
    Ich wünsche Dir einen tollen Tag und schicke Dir viele, ganz liebe Grüße
    Julchen

    ReplyDelete
  12. Oh wie schöööööööööön *schwärm*
    Die kleine Maus ist zum niederknien. Mir fehlen mal wieder einfach nur die Worte.

    ReplyDelete
  13. Liebe Viola, so gorgeus, I love the look of the bark and the laces together.Wunderbar , und so ,so schön-ich bin total verliebt in den du mir geschenkt hast meine süsse freund.
    Alles gute, und liebe- und eine tolles tag wünsche ich dir ,mit ganz viele liebe umarmen-und küsse.
    Dorthe

    ReplyDelete
  14. Oh my, what a gorgeous collage!!! I love it!!!

    ReplyDelete
  15. Absolutely STUNNING!!!

    ReplyDelete
  16. OMG! This is amazing - so beautiful! I love it! xxoo

    ReplyDelete
  17. Ich wünsche dir ein wunderschönes Weihnachtsfest und einen guten Rutsch ins neue Jahr!

    Liebe Grüße,
    Gaby

    ReplyDelete
  18. Uau! I like very much!

    ReplyDelete
  19. Gosh, she is gorgeous. Very unique hanging. Merry Christmas.

    ReplyDelete
  20. Vraiment joli ! Bisous et très bon dimanche de Noël

    ReplyDelete