Sunday, October 3, 2010

discover

tree bark



36 comments:

  1. *nach Luft schnapp*
    Meine Güte, mir fehlen die Worte --> mal wieder ;)
    Ein fantastisches Kunstwerk.

    ReplyDelete
  2. Your ideas and your creativity is amazing Viola, wonderful piece.
    Anni

    ReplyDelete
  3. Magnificent piece, Viola!

    ReplyDelete
  4. Brilliant! I just love it and wish I could touch it! xxoo

    ReplyDelete
  5. a really interesting combination Viola and they all look as if they are meant to be together. gorgeous.

    ReplyDelete
  6. So different and so unique. Love it!

    -Danielle

    ReplyDelete
  7. Fantastisch Viola, bin mal wieder geplättet!!!!!!

    LG Kerstin

    ReplyDelete
  8. This one has left me speechless. My favorite of all of your work.

    ReplyDelete
  9. Incredible! All I can say is WOW!!!

    ReplyDelete
  10. Liebe Viola,
    dass ist der schönste idee,und so wunderbar.So ganz fantastisch, und wie es von der bark-gewaxst hat-
    eine feen-traum, liebe freund.
    Danke für deine gute wünsche, süsse- schlaff wohl.
    Ganz liebe grüsse, Dorthe

    ReplyDelete
  11. This is wonderful Viola. Love the combination of rusty bits and gentle lace.

    ReplyDelete
  12. Das ist ja ein cooles Teil Viola. Sieht super aus und klasse Idee meine Süße. Ich wünsche dir einen schönen Tag mit viel viel Sonne. Hugs Xela

    ReplyDelete
  13. Very creative and I love all the interesting pieces. Happy week ahead...

    ReplyDelete
  14. Hi Viola, das ist eine wieder eine tolle Collage!
    Ganz liebe Grüße und einen schönen Tag
    Julia

    ReplyDelete
  15. Beautiful, Viola!!! I love the rusty metal with the gorgeous lace.xx

    ReplyDelete
  16. Viola - this is quite lovely - I really like all your work and have got some great ideas to incorporate into my own - thanks for sharing! Jewels

    ReplyDelete
  17. Beautiful piece. I love it! So much texture and vintage goodness!

    ReplyDelete
  18. Wonderful and unique!

    ReplyDelete
  19. Liebe Viola,
    was fuer eine tolle Kombination von Materialien!!! Ganz grosse Klasse. Absolutely gorgeous.
    Liebe Gruesse,
    Marie

    ReplyDelete
  20. You have outdone yourself on this one!

    ReplyDelete
  21. Stunning! Beautiful work!

    ReplyDelete
  22. Mir geht`s wie Sandy....ich muss mir erstmal Frischluft zufächern.....Mein Gott, ist das schööööön, Viola! Ich bin sprachlos!

    ReplyDelete
  23. wunderschone kunstwerk viola.
    und sehr original

    ReplyDelete
  24. this is marvellous Viola..

    ReplyDelete
  25. You're such a talent, Viola. And that picture of teh little boy is jsut adorable. i wonder if he is still alive and what he did with his life?

    ReplyDelete
  26. Oh my goodness I love this so very much

    Love Dawn xx

    ReplyDelete
  27. What a different medium - bark. Very cool!

    ReplyDelete
  28. I have enjoyed my vist very much, and have subscribed to not loose your creations. You are very inspiring!

    Marcie

    ReplyDelete