Thursday, June 10, 2010

fabric

skinny page ( 4 x 8 )

18 comments:

  1. Toll, toll, toll!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Oh, yes. So true. LOL! Beautiful!

    ReplyDelete
  3. Wunderbar, liebe Viola,
    sie ist schön und in voller controll, sehe ich,schöne farbem,und texte.

    Findet deine -header- sehr sehr schön,auch, meine liebe freund.

    Ganz liebe grüsse, von Bornholm-
    Dorthe

    ReplyDelete
  4. True Ture and this is beautiful! LOVE the long skinny!!!!!!!
    mmmmmmmm great shape! Hope all is well with you Viola! I am home from family vacation and have missed seeing your fantastic art!
    xoxoxoox
    Hugs,Patti

    ReplyDelete
  5. Gorgeous-love it. I love the quote, too!!!

    ReplyDelete
  6. FANTASTILÖS !!!
    Wunderwunderschönes Skinny liebe Viola.

    Ich wünsche Dir ein sonniges WE meine Liebe.

    ReplyDelete
  7. Das sieht wieder richtig klasse aus! Wunder-wunderschöööööön!

    ReplyDelete
  8. This is lovely Hermine. A very appropriate expression!

    ReplyDelete
  9. Just breathtaking Viola! It is so beautiful! xxoo

    ReplyDelete
  10. More beauty on this post lovely image

    Love Dawn xx

    ReplyDelete
  11. Sehr schön Viola! Umd deine lätste digital art ATC "She did it" ist fabelhaft!

    ReplyDelete
  12. Incredibly beautiful. TFS. Lynne M

    ReplyDelete
  13. fantastic skinny page!!

    ReplyDelete
  14. this is just stunning! Always LOVE everything you create!

    ReplyDelete
  15. Wunderschöne Skinny Page, liebe Viola. Eins weiß ich, von meinem Studio kann hier nicht die Rede sein, hi, hi, hi.
    Viele, liebe Grüße und einen schönen Sonntag
    Julia

    ReplyDelete
  16. Oh Viola I adore this creation in so many ways!!! Brilliant and beautiful !!!
    oxo

    ReplyDelete