Saturday, October 10, 2009

when you travel...


you see yourself
in a new light

ATC ( traded )

15 comments:

  1. Hi Viola,

    meine Mama hat mir Deine Blogadresse gegeben. Du machst wunderschöne Sachen. Das würde ich auch gerne können.

    LG
    Alicia :-)

    ReplyDelete
  2. Wunderbar Viola,
    du hast so viele schõne sachen benutzt, sieht mann richtich wann mann clict am photo.es ist fantastisch.
    Hier habe ich eine halbe stunde weil die kleine schläft.
    Liebe gru~sse
    Dorthe

    ReplyDelete
  3. Jesses was dat denn schon wieder ???
    Du machst mich fertig diese Woche. Man kann sich gar nicht erholen von den vielen tollen Eindrücken.
    Einfach grandios.

    ReplyDelete
  4. Wonderful Viola, your ATC's are fantastic with so many detail , love the colors you use.

    ReplyDelete
  5. your ATC's are absolutely stunning Viola !

    ReplyDelete
  6. Hi Viola, wonderful ATC's!!!
    Are you still interested in trading ATC's?
    I'd love to swap with you if you are still interested.
    nuria.madurell@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Fantastisch!!

    Ganz liebe Grüße
    Doris

    ReplyDelete
  8. like all your recent ATCs and that little fabric purse..thanks for visiting my blog today...I must make some ATCS think I will use the new stamps I bought yesterday

    ReplyDelete
  9. Oh my !!!!!! this is gorgeous a really beautiful piece of work
    hugs June xxx

    ReplyDelete
  10. Das gefällt mir ganz besonders gut Viola :)

    LG
    Sabs

    ReplyDelete
  11. Absolutely gorgoeus and in my favorite colour

    ReplyDelete