Friday, October 16, 2009

vision


ATC

20 comments:

  1. Das ATC sieht hammerstark aus!!

    Ganz liebe Grüße
    Doris

    ReplyDelete
  2. Stunning creation Viola. The colours and the image are beautiful.

    ReplyDelete
  3. Viola liebe, es ist mehr als wunderschön, fantastisch, und so eine schönes farbecombination.
    Du bist eine groser artist.

    Viele liebe grüsse
    Dorthe

    ReplyDelete
  4. Viola; this is just beautiful. What a moving piece; it's quite emotional. I love it! Have good weekend xxoo

    ReplyDelete
  5. very beautiful.....in autumn our thoughts do turn to home..... and home fires and homemade soups.....lovely evocative post.

    ReplyDelete
  6. I love it! Your work is ALWAYS so gorgeous..
    Sharon

    ReplyDelete
  7. I love the way you framed the face with the stitching. Really beautiful colours, too.

    ReplyDelete
  8. Ich find's auch einfach nur genial!

    Ebenfalls ein wunderschönes WE
    wünscht Kerstin ;-))

    ReplyDelete
  9. ööööhmm.....ja !!!
    Was ist das schön. Ich frag mich, wie Du das machst. Auf alle Fälle ist es wieder sehr sehr schön. Klasse.

    Ich wünsche Dir ein wunderschönes WE meine Liebe.

    ReplyDelete
  10. Ui, tolle Ausstrahlung dieses ATC!!

    LG
    Sabs

    ReplyDelete
  11. Ich frag mich - genau wie Sandy - wie Du das immer machst??? Einfach einzigartig und grandios!!!!

    ReplyDelete
  12. gorgeous !! I love the colours

    ReplyDelete
  13. ohhh ! Gorgeous ATC Viola !

    ReplyDelete
  14. fantastic Violoa!! great colors and design!

    ReplyDelete