Friday, September 18, 2009

assemblage

be my star



33 comments:

  1. Äääähmmmm ja....
    Was soll ich denn dazu nun schon wieder schreiben ??? Ich bin mal wieder total begeistert. Das ist der Wahnsinn. Wunderschön meine Liebe.

    Ich wünsche Dir ein schönes WE. *winke*

    ReplyDelete
  2. What a wonderful canvas, Viola! Great composition.

    ReplyDelete
  3. This is amazing! Jam packed with wonderful textures and embellishments! xxoo

    ReplyDelete
  4. Booohhhhhhhrrrrrr, der ist ja so was von toll, bin mal wieder schwer beeindruckt ;-))

    ReplyDelete
  5. Amazing! Breathtaking!

    I loooooove it!

    Hugs, Beata

    ReplyDelete
  6. I just came across your blog and I LOVE YOUR ART. What an inspiration. I have bookmarked it and will continue to follow it.

    ReplyDelete
  7. Fantastic! I love the idea of using the canvas this way. Very cool!

    ReplyDelete
  8. Viola,-ganz,ganz wunderschõn,
    so fantastisch, und die farben, ja weiss du doch dass ich dem liebe.
    du bist auch fantastisch liebe.
    Liebe grüsse ,Dorthe

    ReplyDelete
  9. amazing !! no other word! truly love it!
    isax

    ReplyDelete
  10. Wow, beautiful!!!

    ReplyDelete
  11. Your canvas is weer Gorgeous Viola!!!!!

    ReplyDelete
  12. Wow - so cool to see an assemblage from you! Have you seen Mud Hound Primitive's work (her name's Lisa)? http://mudhoundprimitives.blogspot.com/
    Your work resonates with hers a little. Lovely, gorgeous stuff Viola!

    ReplyDelete
  13. Oh wow, this is amazing. Love the rusted pieces and typewriter keys are a favourite antique embellishment.

    ReplyDelete
  14. Was für eine traumhafte Arbeit...
    Ich bin hin und weg!!

    Ganz liebe Grüße
    Doris

    ReplyDelete
  15. *Plumps*.....huch, jetzt bin ich vom Stuhl gekippt :-) Das Werk ist einfach bombastisch. Ich bin hin und weg.... einfach megastark, Viola!

    ReplyDelete
  16. As always, beautiful! Thanks for your studio comment on my blog. I am so pleased with the way it turned out - lots of storage space. We can always use that.....

    ReplyDelete
  17. Fantastico!!!!!Exceptional work as always from you Viola, yet you always can amaze me with your new creations :)
    When are you going to teach? *hint *hint

    ReplyDelete
  18. This piece is incredible, Viola! I love the all elements you've used here.

    ReplyDelete
  19. AAAAmazing!!! Love it!!

    ReplyDelete
  20. this is an awesome canvas
    i love the girl in the frame

    ReplyDelete
  21. BRAVOOOOOOOOOOOOOOOO
    MD

    ReplyDelete
  22. this is fantastic..what a great original idea

    ReplyDelete
  23. love how you incorporated the feathers into this piece! stunning work!

    ReplyDelete
  24. zu gern würd ich dir beim werkeln über die schulter schauen... fantastisch, was du wieder an werken gezaubert hast! und die kombibilder find ich auch toll, so sieht man manche details einfach besser.

    ReplyDelete
  25. Applaus voor Viola !
    prachtig
    XOX Rini

    ReplyDelete
  26. The feathers really add a great soft dimension and contrast to the other darker textures.

    ReplyDelete