Friday, July 17, 2009

art journey

canvas 7 x 9.5 ( 18 x 24 cm )



22 comments:

  1. Mensch, was bist du fleißig und wieder sooooooooo schön ;-))

    Schönes WE

    ReplyDelete
  2. so stunning and gorgeous! I love how your colors have a time worn feel to them!

    ReplyDelete
  3. Viola! This is stunning; that is the only word for it. Everything comes together beautiful and with soft colors and feeling! xxoo

    ReplyDelete
  4. Öhm ja und so weiter und so fort....Ich bin mal wieder grade aus den Latschen gekippt und das obwohl ich sitze, Das ist ein Traum. Wunderschön Viola.

    Ich wünsche Dir ein entspanntes WE meine Liebe.

    ReplyDelete
  5. This is so beautiful, like looking into the past. I love your art.
    Hugs, Mary
    I have been busy, so I am trying to catch up. Hugs, Mary

    ReplyDelete
  6. Viola this is absolutely GORGEOUS!!

    ReplyDelete
  7. Finde ich auch klasse...allerdings mag ich deine helleren Sachen vom anderen Blog fast noch lieber ;) *g*

    LG und ein schönes WE!!! *drück*
    Sabs

    ReplyDelete
  8. Sauberhaft wunderschön, und ganz,ganz fantastisch, liebe
    -und der farb-ton so beautifull.
    Bist du in regen weg ? oder war es nicht so schlimm beim dir?
    Hier ist es rohig.

    Schöner wochenende Viola,

    xo Dorthe

    ReplyDelete
  9. Lovely creations!! You have such a talent!

    Christina :)

    ReplyDelete
  10. Oh Viola,
    What a gorgeous creation! Love the old hing accent. :)

    ReplyDelete
  11. This is gorgeous, Viola.

    ReplyDelete
  12. Beautiful, gorgeous colours! What will you do with this one? Are you selling it, per chance?

    ReplyDelete
  13. Love your art journey Viola, your creations are each so special!

    ReplyDelete
  14. Jesses, wie göttlich das aussieht!!!!
    Und das alte Scharnier! Einfach spitze, Viola.

    ReplyDelete