Thursday, June 4, 2009

wisdom begins in wonder

shadow box

34 comments:

  1. Another stunning piece as usual Viola. It's beautiful.

    ReplyDelete
  2. Viola; this is so beautiful!

    ReplyDelete
  3. Viola, this amazing again!

    ReplyDelete
  4. You never cease to amaze me, wonderful piece of art :)

    ReplyDelete
  5. Einfach Viola ;-)), wunderschön!!!

    ReplyDelete
  6. Your work is so inspiring!

    ReplyDelete
  7. This is so cool-love the colours.

    ReplyDelete
  8. So true.. ; ) Lovely work.

    ReplyDelete
  9. Incredible texture and color - fantastic piece!

    ReplyDelete
  10. I love the way you mix lace and old rusty screws -- and make it look fabulous!

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Hach ja...tztztztz.. Da kommt man mal wieder nichts ahnend hier auf Deine Blog und was findet man ??? Jaaaa ein echt tolles Werk. Wenn ich nicht schon sitzen würde vor dem PC müsste ich mich jetzt mal wieder setzen. Das ist der Wahnsinn. Ich habe es mir schon wieder lange angesehen und kann immer wieder neues entdecken. Klasse meine liebe Viola, hast Klein Sandy mal wieder sprachlos gemacht ;)

    ReplyDelete
  13. wunderschön, absolut harmonisch und die schrauben sind ein toller kontrast, gefällt mir total!

    ReplyDelete
  14. an another stunning piece viola
    one of my favorites

    ReplyDelete
  15. Viola, I love this one! The soft and the hard all rolled in to one. Very elegant.

    ReplyDelete
  16. Very beautiful, Viola.

    ReplyDelete
  17. Your shadow box is so wonderful as all your work are, you makes wonderful fabric collage, love your artwork.

    ReplyDelete
  18. Ein fantastisches Werk!!

    Ganz liebe Grüße
    Doris

    ReplyDelete
  19. Another gorgeous work!!!

    ReplyDelete
  20. Absolutely gorgeous, love the embellishments you use.

    ReplyDelete
  21. Gefällt mir auch sehr gut :) Ich werde es wohl nie schaffen ein Mixed Media Werk zu machen....die liebe Zeit *augenroll*. Nur gut, dass ich jeden Tag dein schönes Hängerchen welches du mir mal geschenkt hast begutachten kann *smile*

    LG
    Sabs

    ReplyDelete
  22. Viola, wunderschön
    -deine schrauben mit die dünne materialen zusammen so toll,
    und deine farben weiss du dass Ich liebe.

    Schöne grüsse ~Dorthe

    ReplyDelete
  23. Wow, this is absolutely amazing - I love it !
    Why not enter your creation on Simon Says
    Challenge this week ? http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/
    There is a fabby prize of a $25 spending spree in the SSS store and also
    a SIGNED piece of artwork by Tim Holtz ! Hope you can join us !
    Jo x

    ReplyDelete
  24. Totally gorgeous Viola!!!!
    xoxo,
    Kristin

    ReplyDelete
  25. Das sieht ganz alt aus Viola. Gut gemacht! Sehr schön!

    ReplyDelete
  26. This is absolutely stunning !! I know we say that a lot, Viola, but there are just so many words to describe how beautiful your work is. I really love this one.
    :-)
    Shelly

    ReplyDelete
  27. This too this too , I like this too :)

    I particularly like 'wisdom begins in wonder'. Are you wise? You're such a wonder to me , I feel smarter just knowing you lol.

    (but I really did like that bit)

    xo

    ReplyDelete