Monday, May 11, 2009

capture the moment

fabric collage

37 comments:

  1. Einfach wieder nur genial ;-))

    LG Kerstin

    ReplyDelete
  2. awesome collage as always. really beautiful artwork. xox

    ReplyDelete
  3. Hallo liebe,- beautifull-
    was du mit die knöpfe und perlen gemacht hast, is ganz toll, eine schönes wircknung.-Works real good and looks beautifull.

    Dorthe

    ReplyDelete
  4. Absolutely beautiful!! I am so loving white and tone on tone right now!

    ReplyDelete
  5. Gorgeous, Viola!! Love the shabby chic look to this project!!

    ReplyDelete
  6. you never cease to amaze me with your creations! I want to go buy fabric and create! :) this is amazing! :)

    ReplyDelete
  7. So beautifull...I'll have to try doing a fabric collage. So inspirational.

    ReplyDelete
  8. This piece is gorgeous.

    ReplyDelete
  9. This is a stunning fabric collage!

    ReplyDelete
  10. As always-beautiful!! The detail in your work is fantastic.

    Your art is always a pleasure to look at - I have given you a blog award, I hope you accept it, just go to my blog to see details

    ReplyDelete
  11. Oh mein Gott...wie ist das wieder schön....haben wollen :-)
    Kann einfach nicht wiederstehen...

    Könnte die ganze Wohnung mit deinen
    Kunstwerken schmücken !!!!!!



    Bitte reserviere es für mich...wenn
    es noch zu haben ist.

    Lieben Dank
    Yvonne

    ReplyDelete
  12. Oh Viola, this is striking!
    Love it!
    Barb

    ReplyDelete
  13. Ganz einfach..."PERFEKT"!!!

    Ganz liebe Grüße
    Doris

    ReplyDelete
  14. tolles teilchen ,Viola :-)

    ReplyDelete
  15. Gorgeous, the embellishmetns are so pretty and capture the vintage look just perfectly. Gorgeous, like always!

    ReplyDelete
  16. Unbelievably beautiful!

    ReplyDelete
  17. Wow wow wow wow ich liebe Deine Fabric Werke. Das ist auch wieder so ein hammerstarkes Teil. Ich kann mal wieder nur schwärmen.

    ReplyDelete
  18. was ein wunderschone fabric collage wieder.
    da ist zoviel auf zu sehen

    ReplyDelete
  19. Gorgeous as always Viola!!!

    ReplyDelete
  20. So schön Viola! Wieder so viele Details und ich liebe die weisse/beina weisse Farben.

    ReplyDelete
  21. Your work is beautiful

    ReplyDelete
  22. I just love your fabric collages and this one is no exception, wonderful art work :)

    ReplyDelete
  23. GORGOUS! I LOVE all of the flowers!
    xoxo,
    Kristin

    ReplyDelete
  24. what a great work again !

    ReplyDelete
  25. your fabric collage is stunning viola, i just love all the layers xx

    ReplyDelete
  26. Wow! Mysterious and lovely!
    Blessings, peace, and love to you,
    Tonya

    ReplyDelete
  27. Soviele schöne Details mal wieder....wundervoll! Ich kann mich nur wiederholen.

    LG
    Sabs

    ReplyDelete
  28. Love love love this collage - you really are incredible!!

    ReplyDelete
  29. Mein Gott Viola...wie wundervoll...
    wie traumschön und meins :-)))
    Es ist gestern angekommen und ich bin dem Zauber deiner Werke total erlegen.

    Vielen, vielen Dank für solch eine Bereicherung.

    Über die Beigabe habe ich mich auch sehr gefreut...werde ich sehr gerne
    verarbeiten..es ist wunderschön...

    und deine Karten sind auch so toll...
    ach...du siehst...ich komme aus dem Schwärmen nicht mehr raus.

    Allerliebste Grüße und kreative
    Stunden :-)

    Maide

    ReplyDelete
  30. This is so beautiful. Love the colors and image. I wish I could get fabric pieces to look this good. You are so creative and talented.

    ReplyDelete