Monday, March 2, 2009

why

ATC
collage image by Retro Cafe Art

30 comments:

  1. Boahhhh, das ist ja wieder megastark Viola, total schön ;-))

    ReplyDelete
  2. Wow!!! Viopla that is an awesome ATC!!!

    ReplyDelete
  3. Stunning atc Viola!! love the use of real chickenwire and the texure is great as always!!

    ReplyDelete
  4. "HAMMERSTARK"!!!!!

    Ganz liebe Grüße
    Doris

    ReplyDelete
  5. Viola this is one of the most beautiful atc's I've seen! Chicken wire . . . yes, nice touch :)

    ReplyDelete
  6. Oh my goodness...you can even make chicken wire look fabulous!!

    ReplyDelete
  7. Das ist ja wieder ein TOP-stück !!! Ganz grosse Klasse!!!! Ich liebe es!

    ReplyDelete
  8. Beautiful Viola, love the wire and pieces of lace !

    ReplyDelete
  9. Your latest pieces of work are just stunning Viola! I love the subtle colours so much.

    ReplyDelete
  10. ganz klasse,Viola!:-)

    ReplyDelete
  11. Oh, another beautiful piece of work! Your art is so inspiring!! tfs

    ReplyDelete
  12. Sieht so weiss und frisch gestrichen aus :) Klasse ATC Viola

    ReplyDelete
  13. Wow, great! Such a texture!

    ReplyDelete
  14. fab fab fab ATC again Viola !

    ReplyDelete
  15. Ich kann mal wieder nur mit offenem Mund vor dem Läppi sitzen. Wie kann man nur so grandiose ATC´s werkeln.
    Ich versuche immer mehr auf meine zu packen, aber es mag mir nicht gelingen. Wenn ich Deine sehe, könnt ich in Tränen ausbrechen, so herrlich viel zu entdecken gibt es da immer wieder. Klasse meine Liebe.

    Ich wünsche Dir eine wunderschöne Woche.

    ReplyDelete
  16. oh wow what a beautiful,beautiful atc!!!!

    ReplyDelete
  17. Viola! This is incredibly beautiful. I love the wire there; you have such a way with embellishing - this is fabulous!

    ReplyDelete
  18. wow, was für ein tolles ATC, auf so ein kleines Teil soviel Aussage, einfach wundervoll

    ReplyDelete
  19. Viele wunderschöne Details!

    ReplyDelete
  20. Ohhh viola Gorgeous as always!!!

    ReplyDelete
  21. I love her Viola!!! And perfect timing, I'm updating the galleries right now so I will be sure to include her!!!
    xoxo,
    Kristin

    ReplyDelete
  22. Wow, the wire accent here is really sensational...it's a gorgeous piece!

    ReplyDelete