Friday, January 2, 2009

fabric and paper ATCs






29 comments:

  1. fabulous!!! love them!!

    ReplyDelete
  2. Gosh Viola where do you drawer your inspiration from, these are stunning... I have left a little something on my blog for you too.

    ReplyDelete
  3. I just love these Viola, the beautiful paper images and vintage laces fit perfect together :) You are a great inspiration!

    Happy New Year!

    ReplyDelete
  4. Viola Viola Viola! . . . these are just fab-u-lous!

    ReplyDelete
  5. Frohes neues Jahr,Viola!
    wünderschön deine ATCs und andere fabric creatione :-)

    ReplyDelete
  6. Oh, was bist du fleißig und wieder sooooooo schöööööönnnnnn!!!

    ReplyDelete
  7. Love these-so feminine and soft. The lace is the perfect touch!

    ReplyDelete
  8. These are stunning! Your talents amaze me.

    ReplyDelete
  9. Happy New Year Viola!!....I am looking forward to seeing your inspiring art work in the coming year. Diane

    ReplyDelete
  10. Oh Viola die sind ja mal wieder traumhaft. Es gibt wieder herrlich viel zu entdecken.
    Ich wünsche Dir ein schönes WE.

    ReplyDelete
  11. Love it, love it, love it...

    ReplyDelete
  12. Gt art work again Viola !

    ReplyDelete
  13. They are lovely.. so soft and romantic looking..thanks for showing them..

    ReplyDelete
  14. Happy 2009!!!!
    Ich freue mich schon auf alles schönes was du wieder machen werdest (oder wie sagt man das in Deutsch? Aber du verstehst es schon!).

    Diese ATC's sind ja so schön und dein collage in Holz ist auch: STUNNING!

    ReplyDelete
  15. Stimme Sandy absolut zu! Man kann soviel entdecken, einfach fabelhaft!

    Wärst du so lieb und würdest mir bitte auf meinem Blog oder per mail an Sorellina-(ät)gmx.at schreiben wann dein Geburtstag ist? Ich aktualisiere gerade meine Geburtstagsliste und da fiel mir auf, dass ich deinen leider gar nicht weiß. :(

    Herzliche Grüße
    Sabs

    ReplyDelete
  16. Aww Viola these are beautiful jenxo

    ReplyDelete
  17. These are gorgeous. You have the magic touch! Happy new year, Kate

    ReplyDelete
  18. Fantastic! I love the "life can be a circus" sentiment!

    ReplyDelete
  19. Love them both!

    Happy New Year!

    ReplyDelete
  20. ...love your use of mixed media...

    ReplyDelete
  21. These are so very elegant! Beautiful!

    ReplyDelete
  22. Viola Happy new year
    fabulous artwork.

    ReplyDelete
  23. Love them!!! Great work!!

    ReplyDelete
  24. Good heavens, these are breathtaking.
    :-)
    Shelly

    ReplyDelete
  25. oh my, wie schön sind die schon wieder?!
    ich müsste eigentlich deinen blog ständig auf "stand-by" laufen lassen, denn ich komm mit dem schauen gar nicht hinterher...

    ReplyDelete
  26. Viola,
    Dir auch ein schönes 2009 ! Möge Deine Lust am Werkeln nie versiegen ! Diese ATCs sind wirklich richtig toll. Die vielen Textil- und Papierschichten sehen sehr effektvoll aus. Du steckst so viel Liebe in die Ausarbeitung und Details, das ergibt dann auch so schöne Werke !

    ReplyDelete