Tuesday, December 16, 2008

childhood

fabric collage

39 comments:

  1. Ist das schööön, was ist das schööön, nein was ist schöööööön *schwärm*. Ein absoluter Traum.

    ReplyDelete
  2. This is SO beautiful!! I love all the lace.
    Merry Christmas!
    Debi

    ReplyDelete
  3. This is perfection! I love what you do with fabric, Viola.

    ReplyDelete
  4. O so beautiful,
    so perfect!
    i love all the lace!!!

    ReplyDelete
  5. Ich kann mich nur anschließen, total schön!

    ReplyDelete
  6. So beautiful-just adore the lace.♥

    ReplyDelete
  7. Oh Viola , I love this fabric work with all the lace , mmmmmm
    XOX Rini

    ReplyDelete
  8. Oh Viola , I love this fabric work with all the lace , mmmmmm
    XOX Rini

    ReplyDelete
  9. Oh Viola , I love this fabric work with all the lace , mmmmmm
    XOX Rini

    ReplyDelete
  10. was sehe ich wieder?
    ein sehr schones stuck art das du gemacht hast.
    so wunderschon mit alle smuck.
    frohe weinachten und ein gluckliches 2009

    ReplyDelete
  11. Da hast Du wieder ja 'was Entzückendes gezaubert ! Ich finde deine stoffigen Werke auch immer schön !

    ReplyDelete
  12. Love it! All the fabric and lace!

    ReplyDelete
  13. Oh. Viola: dies ist (wieder) ein meiner Favorieten!!! Ich LIEBE es!!! Sehr schön!

    ReplyDelete
  14. Oh, so nostalgic! Beautifully done!

    ReplyDelete
  15. Du bist ein Genie, kann mich den anderen nur anschließen, einfach wunderschön!!!

    ReplyDelete
  16. Absolutely breathtaking Viola! It must be stunning in person! oxo

    ReplyDelete
  17. Your work is just beautiful! Your Christmas cards are just fabulous!I found you through Alice and Camilla. I'll be back! :)

    ReplyDelete
  18. Also zu diesem Werk hier kann ich nur sagen: GENIAL...einfach toll Viola!

    Und dann möchte ich dir ganz viel danken, denn heute bekam ich Post von dir! Da wir dieses Jahr keine Bescherung machen weil Weihnachten eigentlich mehr oder weniger ausfällt habe ich mir erlaubt es heute schon zu öffnen *natürlich musste ich vorher ein Foto machen vom Umschlag der so liebevoll in knuffiger Serviette verpackt war* *gg* Wo war ich? Achso ja....ich wollte gerade Lobeshymnen schwingen ;) Viola, du hast mir ganz viel Freude bereitet mit deinem traumhaft schönen Geschenk. Du hast absolut meinen Geschmack getroffen und jetzt wo ich so ein klasse Mixed Media Geschenk in Händen halte kann ich mich auch mal an sowas trauen. Der Weihnachtsurlaub wird gleich dafür verwendet werden!! Kann es ja immer ganz viel bestaunen und begutachten und mir davon Anregungen holen *g*

    Ich sende dir ganz liebe Grüße
    Sabs :)

    ReplyDelete
  19. Another beautiful creation Viola - love all the lace!

    Merry Christmas!

    Barbara x

    ReplyDelete
  20. Another beautiful creation Viola - love all the lace!

    Merry Christmas!

    Barbara x

    ReplyDelete
  21. Oh my gosh... this so beautiful!!!!! Love al the lace.

    ReplyDelete
  22. ooh - to die for. love your cream creations Viola!

    ReplyDelete
  23. This is really beautiful. Perfect as always
    Jen

    ReplyDelete
  24. Wow! Double wow!! This is so beautiful-I love the lace-the image, just everything!!!!!
    chris p

    ReplyDelete
  25. OMG Viola this is sooooo stunningly beautiful... you work wonders with fabric and there is so much gorgeous detail... WOW!!
    hugs
    Chris xx

    ReplyDelete
  26. this is absolutely fabulous Viola!! love the use of all different lace, great texture!!

    ReplyDelete
  27. this fabric collage is so beautiful !

    ReplyDelete
  28. OH WOW .... Viola this is to die for, I love the aged look of the fabrics, and the lace:)

    ReplyDelete
  29. Viola, as always your works stuns me with its beauty. This is gorgeous. And the Believe piece in the post above this also took my breath away. I'd love to have just an nth of your talent.
    Hugs
    Gail

    ReplyDelete
  30. It's gorgeous, so rich;o)

    ReplyDelete
  31. This is absolutely the most gorgeous piece! You are such a talented artist.

    ReplyDelete
  32. This is perfection, Viola. You are a magician with lace. Gorgeous work.
    :-)
    Shelly

    ReplyDelete
  33. Viola, I'm so in awe of your work here, words fail me. I'm taking a trip through your archives, my own little private tour of your art. And I'm enjoying it immensely, and also blown away by your excellent work and talent.

    This piece is one of my favorites for sure. It's totally gorgeous, and inspires awe in me.

    It makes me want to pull out my fabrics and lace and buttons and get to work. Thanks so much for your beautiful art.

    ReplyDelete