Wednesday, September 10, 2008



think happy thoughts



forgotten memories

20 comments:

  1. Hi Viola,
    All your latest work is stunning, love it all!!!! :)
    Sanny

    ReplyDelete
  2. love all your recent work especially these ATCs and the little bag you have made for them..clever

    ReplyDelete
  3. Also meine Liebe erstmal wow zu Deinem neuen Bloglayout. Sieht superschick aus.

    Deine beiden ATC´s sind mal wieder der Knaller. Wunderschön, ich staune mal nur wieder *lach*

    So morgen mache ich mich auf nach Köln und Samstag freue ich mich auf Dich. Bis dahin. *winke*

    ReplyDelete
  4. Hi Viola, gorgeous ATC's again!!!!

    ReplyDelete
  5. He a new side! Love your new blog lay-out ;o) as well as you gorgeous Atc's and cards you have made!

    ReplyDelete
  6. Your blog has changed! Love the ATCs-beautiful!!
    chris p

    ReplyDelete
  7. Hallo Viola,
    deine Karten sind mal wie immer spitze. Und dein neues Bloglayout ist echt der Hammer. Klasse.

    ReplyDelete
  8. Love your atc's and your new blog look!

    ReplyDelete
  9. great atc's . and love your new blog lay-out!!!

    ReplyDelete
  10. I like the new look Viola, thanks for the comments on my blog, you are too genorous. Your work is just toooo beautiful.

    ReplyDelete
  11. Ich mag schon nicht mehr kommentieren, weil ich mich immer nur wiederholen kann, tolle Arbeiten ,herrlich vielschichtig und damit immer wieder spannend. Das neue Bloglayout gefällt mir übrigens auch sehr gut!

    ReplyDelete
  12. Wunderbar und dein neues Layout vom Blog ist auch supergenial!!!

    ReplyDelete
  13. ups....frau Viola was ist hier passiert?*rumguck*
    super schön deine letzte sachen.
    mehr kann ich dazu nicht sagen..bin ja sowiso nur eine schalplatte..:0)))))

    ReplyDelete
  14. They are gorgeous, love them very much

    ReplyDelete
  15. WOWSERs on these! :) Beautiful! Love your new Blog!

    ReplyDelete
  16. fabby Viola. love the new blog layout

    ReplyDelete
  17. all your work is beautiful !!!

    ReplyDelete
  18. Both are beautiful! Thanks for stopping by my blog and leaving a comment. I really appreciate it.

    ReplyDelete
  19. You are so talented ! These are very very special....

    ReplyDelete