Friday, September 12, 2008

Agnes

25 comments:

  1. Oh ja Agnes gefällt mir wieder einmal und wie. Viola das ist mal wieder eine Augenweide.
    Hab einen schönen Tag.

    ReplyDelete
  2. gorgeous Viola. love your background (I'll be on my way in an hour LOL!)

    ReplyDelete
  3. Agnes is wonderful! I love the background so much!

    ReplyDelete
  4. Very nice work. Beautiful new look at your blog.

    ReplyDelete
  5. Meine Güte bist du fleißig. Deine neuen ATCs gefallen mir super gut. Wann machst du das nur alles? Schläfst du auch irgendwann?

    ReplyDelete
  6. Gorgeous as always, great colours.

    ReplyDelete
  7. I Love Agnes! So beautiful-a wonderful background again!!!
    chris p

    ReplyDelete
  8. Oh Viola,
    This is beautiful. Love the feeling you have created.
    Your "new" blog layout is great too.
    Happy week-end,
    Barb

    ReplyDelete
  9. Wow what a great background !!!!!!
    Viola you don't see me tomorrow .
    I am not well :o(((
    It will maybe next year .
    For now I am crying
    Hugs from Rini

    ReplyDelete
  10. Always exciting to visit your blog, love your work...SENSATIONAL!
    Your blog looks great with the new format... how exciting!
    Marg

    ReplyDelete
  11. Agnes ist fantastisch. Ich wünsch dir einen wunderschönen Tag auf dem Mekka Süße

    ReplyDelete
  12. Gorgeous Viola! As always!

    ReplyDelete
  13. It's beautiful, Viola. I love your background.
    Your blog is also beautiful!!

    ReplyDelete
  14. This is a beautiful ATC. I love the new look of your blog as well.

    ReplyDelete
  15. Agnes is just great!!!
    have a nice weekend.

    ReplyDelete
  16. Agnes is tres magnifique!
    Hugs Lucy

    ReplyDelete
  17. sehr schon wie immer dieser atc

    ReplyDelete
  18. Oh Viola, ich hatte die letzten Wochen kaum Zeit fürs Internet, wenn ich sehe was ich wieder alles auf deinem Blog verpasst habe, da wird mir ganz schwindelig. Einfach wieder ein paar traumhafte Werke!
    LG Katja

    ReplyDelete
  19. Gorgeous, great colours and image.

    ReplyDelete
  20. O Viola this is sooooo
    beautiful !!!

    ReplyDelete
  21. "Agnes" is so beautiful. LOVE the background; it's so rich. Great new blog look -- I almost didn't recognize your blog as belonging to you!

    ReplyDelete