Friday, August 29, 2008

altered jar

20 comments:

  1. *räusper* *nach Luft schnapp*
    Also mal ehrlich junge Frau, mein Herz macht solchen Attacken nicht mehr lange mit, jesses was ist das wieder schööön. Der Behälter ist der Knaller, einfach Viola-Like. Wunderschöööön.

    Ich wünsche Dir ein kreatives WE meine Liebe.

    ReplyDelete
  2. Stunning...it looks like a priceless treasure found from ancient civilization!

    ReplyDelete
  3. What a fantastic piece! I love this! It's gorgeous and looks like a treasured piece found in a museum! Beautiful Viola!

    ReplyDelete
  4. I have left a message on your Flickr site. This is STUNNING - absoloutely exquisite xx

    ReplyDelete
  5. Oh mein Gott ist das wieder schön, so ein traumhaftes Teil Viola, der pure Wahnsinn, ich schmelze dahin!!!

    ReplyDelete
  6. What a beautiful jar Viola! I love the medallion on the front. It's so elegant!

    ReplyDelete
  7. stunning work Viola!! looks really old!!

    ReplyDelete
  8. that's gorgeous Viola - and very clever. have no idea how you managed to age it so well LOL

    ReplyDelete
  9. wunderschön! Ich mag die Form, ein echter Hingucker- liebe Grüße!

    ReplyDelete
  10. This looks Fabulous Viola!

    ReplyDelete
  11. You always come up with amazing pieces Viola...This is gorgeous!!
    Marg

    ReplyDelete
  12. Hi Viola,
    This piece is gorgeous!
    Happy week-end.

    ReplyDelete
  13. This is amazing Viola! It looks so ancient!
    xoxo,
    Kristin

    ReplyDelete
  14. Gorgeous Viola, you did so much!!!!! I have to catch up on four posts!

    ReplyDelete
  15. Ohhh wow ich weiss gar nicht wo ich anfangen soll. Das Teil ist ein absoluter Traum Viola.

    ReplyDelete
  16. respekt :) traumhaft schön!

    ReplyDelete