Saturday, July 26, 2008

things will get better

21 comments:

  1. Ist das schööön. *schwärm+ Die Kleine hat einen Blick, herrlich. Tolles ATC meine Liebe.

    Ich wünsche Dir ein sonniges und kreatives WE.

    ReplyDelete
  2. This is just beautiful - the composition, the colours, the background. Everything comes together perfectly.

    ReplyDelete
  3. oooooooh ! gorgeous Viola, and the image is so lovely

    ReplyDelete
  4. She looks a little bit like me ,a litte sad ??
    I love this ATC Viola !

    ReplyDelete
  5. Wieder einmal wunderschön Viola!!!
    Schönes WE ;-))

    ReplyDelete
  6. Between the expression on this sweet girl's face and the crow, there - AND your beautiful background - this is just a very emotional piece! I love it!

    ReplyDelete
  7. Gorgeous again Viola!
    I nominate you, please take a look at my blog!

    ReplyDelete
  8. ich bin immer wieder begeistert von deinen arbeiten und so möchte ich dir den Wylde Women Award überreichen. so kommen vielleicht noch viel mehr leute in den genuss deine arbeiten zu sehen.
    liebe grüße
    dani

    ReplyDelete
  9. Wunderschönes ATC, Viola. Die Hintergrundfarbe gefällt mir sehr gut und passt gut zu dem Motiv!

    ReplyDelete
  10. Hi Viola,
    Outstanding !

    ReplyDelete
  11. just beautiful again!!

    ReplyDelete
  12. Es ist unglaublich wie toll alles zusammnen passt. Der Titel und das Werk... eine Einheit.

    ReplyDelete
  13. Beautiful, so beautiful :)

    ReplyDelete
  14. beautiful Viola. what a sad little face.

    ReplyDelete
  15. I love this, the bird is fab! gorgoeus.

    ReplyDelete