Wednesday, July 16, 2008

framed





framed canvas board

28 comments:

  1. Mann oh Mann, ist der wieder irre schön, einfach wow, bin wieder mal von den Socken, genial Viola!!!

    ReplyDelete
  2. Magnifique Viola dans ce cadre ! et la nouvelle bannière est superbe !

    ReplyDelete
  3. Ich sage es ja immer wieder, Du machst mich schwach. So ein wunderschönes Werk wieder, mir steht der Mund mal wieder nur offen vor Begeisterung. Ich liebe es. Einfach herrlich.

    ReplyDelete
  4. gorgeous! love that frame!

    ReplyDelete
  5. Gorgeous!!! Really love it.

    ReplyDelete
  6. Your canvas is truly a work of art and looks fantastic in that frame. Really Lovely work Viola ! ! !
    Du machst mich schwach auch :) :) :)

    ReplyDelete
  7. Oh, it is absolutely lovely Viola!
    Love the elements you used and the monochromatic feel.
    xoxo~
    Abbie

    ReplyDelete
  8. Stunning....wonderful colors!!!

    ReplyDelete
  9. It's a good thing you can't see me with my mouth hanging open as I look at this piece in awe! This is stunning!! The colour, the beautiful array of elements you've used. I love the fact that it is framed!

    ReplyDelete
  10. wunderschön ,Viola!!:0))

    ReplyDelete
  11. Viola das Teil ist gigantisch geworden. Super klasse!!!

    ReplyDelete
  12. Beautiful as always. Love the frame.

    ReplyDelete
  13. this is very very gorgeous.. OOOoooo!

    ReplyDelete
  14. What an amazing work of art.I adore it.
    Linda

    ReplyDelete
  15. This is just STUNNING,you really inspire me with your beautiful work
    Jen

    ReplyDelete
  16. beautiful as always Viola!! have a nice sunday!

    ReplyDelete
  17. Wieder mahl só schön Viola! Ich liebe es! Und deine ATC's sind fabelhaft!

    ReplyDelete
  18. Beautiful artwork, Viola!!!!

    ReplyDelete
  19. Ich muss mal ein Sammellob hier lassen, wunderwunderschöne Sachen, die ich hier sehen kann... machen mir Lust, sowas doch auch mal wieder zu versuchen ;)

    ReplyDelete
  20. wunderschön, eine tolle Arbeit, leicht düstere Wirkung auf mich

    ReplyDelete
  21. I love your innovative ideas! Marvelous!

    ReplyDelete
  22. C'est merveilleux, quelle délicatesse

    ReplyDelete
  23. Viola... i haven't visited for awhile and have just spent lots of time looking at all your latest creations. Each and every piece just stunning and so inspiring for me.

    Gaye

    ReplyDelete