Friday, June 13, 2008

true friends



22 comments:

  1. Oh Mann, oh Mann, oh Mann was bist du fleißig, wieder einmal ein Traum!!!

    ReplyDelete
  2. oooooooooohhhh ! que c'est beau Viola, vraiment magnifique !

    ReplyDelete
  3. Another stunning piece of art Viola! This is beautiful with the meaning, layout, embellishments; just gorgeous!

    ReplyDelete
  4. Ja, dieses ist sicherlich ein meiner Favorieten!!!! Aber dein Häuschen ist auch super!!!

    ReplyDelete
  5. Jesses ich weiß mal wieder nicht, was ich sagen soll. Ich bin schlichtweg begeistert. Der absolute Hammer und wieder soviele Details, ich könnt stundenlang gucken.

    Ich wünsche Dir ein wunderschönes WE.

    ReplyDelete
  6. Just one word: STUNNING!!!!!!

    ReplyDelete
  7. This is just gorgeous in every way!

    ReplyDelete
  8. das ist traumhaft schön geworden Viola

    ReplyDelete
  9. Super, super, super!!!

    ReplyDelete
  10. Auch das hier ist wieder eine Augenweide ;) Machst du diese kleinen Kleiderbügel eigentlich selbst?

    LG
    Sabs

    ReplyDelete
  11. I adore this work as always ,The hannger used where do you get them ? love from sesga xx

    ReplyDelete
  12. welch geniale Idee, einfach traumhaft

    ReplyDelete
  13. This is spectacular!!!Everything about it is just perfect! My newest favorite!
    chris p

    ReplyDelete
  14. What a beautiful, beautiful piece again! Your collages always look as all the separate things are meant to be added together in the way you did it!

    ReplyDelete
  15. Hey! The banner looks great! And of course the art is GORGEOUS!
    xoxo,
    Kristin

    ReplyDelete