Monday, June 23, 2008

Learning is a journey,...


... not a destination.

wooden framed collage

23 comments:

  1. hatte drei tage keine zeit für rechner und wie ich sehe du bist sehr fleißig ,wie immer.:-)
    klasse sachen hast du produziert!
    xo

    ReplyDelete
  2. Absolutely stunning Viola!

    ReplyDelete
  3. fantastic Viola !! I love it !!

    ReplyDelete
  4. This takes my breath away! It's fantastic! Love the frame!

    ReplyDelete
  5. Every time I visit your blog I'm so amazed at your work ,The simitri color and textures always work so beautifuly together.
    I love the colours in Explore .the buttons and lace in time flies and your collage is so stunning well everything you make is stunning .

    love from sesga xx

    ReplyDelete
  6. Another sensational piece ...How do you do it Viola!
    Marg

    ReplyDelete
  7. You have illustrated the wonderful message so beautifully, Viola! I love the depth of your background and the wonderful image.

    ReplyDelete
  8. Absolutely brilliant. I love all of your work.

    ReplyDelete
  9. Stunning piece of artwork!!

    ReplyDelete
  10. Ach Viola, bin ein par Tage nicht hier gewesen und schon hast du wieder soviele Kunst gemacht! Und, wie immer, ich LIEBE es!!! Verkaufst du auch???
    Es macht mir soviel Spass hier vorbei zu schauen! Und ich möchte dir auch bedanken für deine Kommentare auf mein Weblog! XXX

    ReplyDelete
  11. Du bist einfach der Wahnsinn, einfach genial!!!

    ReplyDelete
  12. sagenhaft, deine neuen werke - bei dir bleibt mir regelmäßig die spucke weg!

    ReplyDelete
  13. Like usual Viola, your work is stunning! Every time I visit your blog I feel inspired!!!

    ReplyDelete
  14. Ach Mönsch nun muss Klein Sandy sich wieder auf die Suche nach den richtigen Worten machen. Das ist mal wieder einfach klasse.
    Ich bin mal wieder schlichtweg von den Socken.

    Ich wünsche Dir eine tolle Woche.

    ReplyDelete
  15. Beautiful Work Viola.

    ReplyDelete
  16. Magnifique j'adore ton travail !!!

    ReplyDelete
  17. was ein wunderschone collage wieder auf holz viola.

    ReplyDelete
  18. Viola, Oooooooooooo this is just gorgeous!!!!!!!! I just love it and you are soooooo talented!
    Hugs, Patti

    ReplyDelete
  19. Fantastic !!!! love it!

    ReplyDelete
  20. Another stunning piece. It is so soft and beautiful. I love your backgrounds that you do on everything.

    ReplyDelete