Monday, May 19, 2008

live life


shadow box ( back of a canvas )

29 comments:

  1. Ich bin mal wieder schlichtweg sprachlos.
    Das ist der absolute Wahnsinn.
    Klasse Viola.

    ReplyDelete
  2. Da schließe ich mich doch gleich an, wieder ein Meisterwerk ala Viola, auch was darunter ist, einfach genial!!!

    ReplyDelete
  3. Louloupi19 May, 2008

    So beautiful...

    I love it...

    Louloupi ;-) from Paris/ France

    ReplyDelete
  4. beautiful Viola!! love all embellishments, the clock and the ornament above the clock are really great!!1

    ReplyDelete
  5. I love it so much attention to detail and beautifully balanced .you are truly talented .thanks for sharing love from sesga xx

    ReplyDelete
  6. Viola! This is stunning! I love the shadowbox effect! Wonderful touches, the feathers are awesome - this is a beautiful piece!

    ReplyDelete
  7. your artpiece is just stunning! beautiful embellishments and details! I love it!

    ReplyDelete
  8. Wow! This is just incredible! I really like everything about it! My new favorite!!!!!
    chris p

    ReplyDelete
  9. Oh, I love this piece of art that you did. The detail is stunning and the colors are awesome. Great job...

    Nellie

    ReplyDelete
  10. Wahouuuu !! superbe. Bisous. Pascale

    ReplyDelete
  11. in letzter zeit sitze ich nicht so viel von dem rechner,daher mein gesamte lob für deine werke: wunderschön wie immer,Viola!!

    ReplyDelete
  12. Gorgeous art work!! Love all the details

    ReplyDelete
  13. How cool to use the back of a canvas as a shadow box. It's gorgeous (of course)!

    ReplyDelete
  14. Gorgoeus, love the embellishments

    ReplyDelete
  15. This is so amazing viola - I want to keep going back to look at it.

    ReplyDelete
  16. WOW! Beautiful work!
    Linda

    ReplyDelete
  17. ich bin total sprachlos.
    was ein wunderschones meisterwerk

    ReplyDelete
  18. Viola, this is beautiful!!! It is so balanced and I eagerly want to take in all the little details!

    Thank you for sharing!

    Cecile

    ReplyDelete
  19. wunderschön!!! besonders die roten elemente peppen es noch richtig auf! ich staune immer wieder, wie gut rot und braun zusammen passen..

    ReplyDelete
  20. oh Viola, this is a great piece of art. I love all the details !

    ReplyDelete
  21. WOW ..VIOLA ITS SO BEAUTIFUL!!!

    ReplyDelete
  22. Super und die Uhr ist der Hammer

    ReplyDelete
  23. Wieder mal unglaublich schön! Ich könnte mir die ganze Wohnung mit deinen Sachen vollhängen ;) Das mit den Federn gefällt mir auch immer wieder zu gut!

    LG
    Sabs

    ReplyDelete
  24. Da fehlen mir die Worte, sowas von schön, wie alles, was du machst... *ich muss auch mal wieder was in dieser richtung machen glaub ich*

    ReplyDelete