Sunday, May 11, 2008

let your spirit fly


canvas board

22 comments:

  1. This is marvelous Viola! Love your background, composition; images are fabulous with colors and your touches!

    ReplyDelete
  2. This is spectacular-the image, colors and one of your fabulous backgrounds!
    chris p

    ReplyDelete
  3. Auch das hier sieht super aus. Ich bin immer wieder verblüfft wie du Stempel die mir manchmal eigentlich gar nicht soooo gut gefallen ein Werk zauberst das ich umwerfend finde. Wie machst du das nur? ;) *gg*

    LG
    Sabs

    ReplyDelete
  4. OMG Viola!! I am speechless! this is marvelous!

    ReplyDelete
  5. This is absolutely stunning! I love it.

    ReplyDelete
  6. Viola can you learn me something like this , i love it ;o))
    xox Rini

    ReplyDelete
  7. Fabulous again Viola! There is so much to see.

    ReplyDelete
  8. This canvas is stunning, I love all details

    ReplyDelete
  9. Gorgeous Viola and such a beautiful colors!

    ReplyDelete
  10. i LOVE this ... you do such fabulous work Viola ~ i am in awe of you :-)

    ReplyDelete
  11. Ein herliches Stück!! Ich geniesse!

    ReplyDelete
  12. WOW , you are such an amazing artist and you inspire me SO much.

    I love visiting your blog , you have such awesome ideas.

    Higs from Debs

    ReplyDelete
  13. Love all the different elements, gorgeous colours, love it.

    ReplyDelete
  14. oh dieser ist wieder sehr schon, und mit zoviel details darauf.
    ein sehr schon canvas

    ReplyDelete
  15. There is always so much to see and enjoy in your work, it's a gorgeous piece again!

    ReplyDelete
  16. alles wieder super klasse:der tag,ATCs und collage...olalalalala:-)

    ReplyDelete
  17. Wonderful composition Viola, stunning work:)

    ReplyDelete
  18. WOW WOW WOW what a lot off BEAUTIFUL work on your blog.
    Really awesome!!!
    SUPERBE!!!!!!!!

    ReplyDelete
  19. WOnderful work (as always)

    ReplyDelete
  20. Oh mein Gott, Viola das ist ein Traum von einer Stempelarbeit!
    Schade das du sooo weit weg wohnst, sonst würde ich mich gerne mal bei dir zum zuschauen anmelden!

    ReplyDelete