Friday, October 5, 2007

Altered cigar box




19 comments:

  1. I don't think I've ever seen a more beautiful altered cigar box!

    ReplyDelete
  2. This is more then gorgeous!!!!

    ReplyDelete
  3. Ein Traum, wunderwunderschön Viola!!!!!

    ReplyDelete
  4. This is really stunning!!!

    ReplyDelete
  5. wunderschön!..und danke fürs taggen. werde mir demnächst so meine Gedanken machen...

    ReplyDelete
  6. wunderschön,Viola :)

    Liebe Grüße von faule socke *g
    Sanja

    ReplyDelete
  7. omg this is gorgeous viola! fantastic

    ReplyDelete
  8. wow this is stunning!!!!!

    ReplyDelete
  9. Wundervoll, einfach ohne Worte, genial! LG,Anja

    ReplyDelete
  10. Viola, you create every day and every day you take my breath away! This is bbbbbbbeyond stunning my friend! ANd I am a FAIRY lover......:0) Just so beautiful! WOW!
    Hugs,
    Patti

    ReplyDelete
  11. This piece is incredible!! You are so talented---I love all that you do.

    ReplyDelete
  12. Stunning. Absolutely gorgeous detail. Far more beautiful now than it was as a cigar box!!

    ReplyDelete
  13. ein Traum kann ich nur sagen , ein Traum LG Alex

    ReplyDelete
  14. Eien wunderschöne Box, mehr kann ich zu diesem Kunstwerk net sagen.

    ReplyDelete
  15. wahnsinn Viola. Die sieht mega genial aus

    ReplyDelete
  16. bist ja echt auch eine atc-maschine, wunderschöne sachen sehe ich hier. diese collage aber gefällt mir klasse!

    ReplyDelete