Sunday, September 30, 2007

Gothic Arch ATCs


14 comments:

  1. Hallo Viola, wie immer erste Sahne! Ich hole mir immer wieder gerne hier Ideen, die ich bis jetzt aber noch nicht reif war umzusetzten. Aber nun ist mein erstes (Mixed Media) ATC mit Acrylfarbe fertig, und ich würde mich freuen, wenn du es mal mit deinem kritischen Auge betrachten würdest.Und mir schreiben könntest, was ich richtig oder noch falsch mache.
    Liebe Grüße Katja

    ReplyDelete
  2. Hallo,

    die sind ja mal wieder der hammer!
    Echt klasse sachen zeigst Du uns hier als.

    Domi

    ReplyDelete
  3. Love your arch cards! Love the image of the four women.

    ReplyDelete
  4. Viola,
    Your Gothic Arch ATC's are just fabulous. Your images are wonderful!

    ReplyDelete
  5. Ooh, sind ide wieder schön geworden.

    ReplyDelete
  6. These are gorgeous too! Great atc arches.

    ReplyDelete
  7. wunderschöne Gotikbogen,
    für mich total harmonisch

    ReplyDelete
  8. these are just amazing! gorgeous work and I love the arch in form of an atc!

    ReplyDelete
  9. Both arches are wonderful!!!!

    ReplyDelete
  10. These ATC's are gorgeous, especially love the shape and what you have done with it. GREAT!!

    ReplyDelete
  11. This is such an inspiring shape....and your artwork is gorgeous.

    ReplyDelete
  12. beautiful art and beautiful words!

    ReplyDelete
  13. These are beautiful! I LOVE your work!!

    ReplyDelete