Thursday, August 9, 2007

I love birdies...





birds images by lunagirl.com

13 comments:

  1. Great text on all these! They look great!

    ReplyDelete
  2. Hammermäßig, mehr fällt mir dazu nicht ein!

    ReplyDelete
  3. Absolutly gorgeous. Love them.

    ReplyDelete
  4. ich mag auch birdies und nester usw. :)
    wunderschöne,ATCs!

    ReplyDelete
  5. wowowowowowow sind die geil .... ich liebe diese birdies :) hehe wir sollten mal einen Vogeltausch machen :D

    ReplyDelete
  6. Oh, Viola, die möchte ich am liebsten ALLE haben! Wunderschön! Und den zweiten Text hab ich ja auch gerade verwendet, hab ihn gleich wiedererkannt ;-)

    ReplyDelete
  7. All are fantastic! Just gorgeous.

    ReplyDelete
  8. These are absolutely gorgeous! I LOVE the first one!

    ReplyDelete
  9. Every one of these is just the most gorgeous piece of art! Love all of them.

    ReplyDelete
  10. These are extremely beautiful!

    ReplyDelete
  11. Oh and these are so gorgeous too! I love all your atc's

    ReplyDelete
  12. They are fantastic, love them

    ReplyDelete